Kapsejlads i TS

Kapsejlads i sejlklubben

Taarbæk Sejlklubs Kapsejladsudvalg er ansvarlig for at arrangere og udføre klubbens kapsejladsaktiviteter. Udover at afholde aftenmatch hver mandag og de årlige mesterskaber for seniorer og juniorer, afholder klubben også 2 klassebådsstævner om året.

Grundet vores fysiske rammer fokuserer vi på stævner for kølbåde. Når vi afvikler stævner i Taarbæk Sejlklub har vi to overordnede succeskriterier:

Stævnet skal have en sådan kvalitet – både til vands og på land – at sejlerne tager fra Taarbæk med en god fornemmelse og lysten til at komme tilbage.

Vores medlemmer skal synes, at det er sjovt at hjælpe til, med at arrangere kapsejladser i Taarbæk.

Hvis du er interesseret i at høre mere om kapsejlads i Taarbæk Sejlklub, kan du kontakte kapsejladsudvalget:

Jens Scheller Andersen

Kirsebærlunden 3